Vantaggi di i trè persiane a rulli più venduti di UNITEC

Cos'è una tenda a rullo oscurante?

A cortina negra hè atissu de store à roulettes noir, chì hè carattarizatu da impedisce cumplitamenti u passaghju di light.Hè un tessulu cumpostu basatu in fibra di vetru, coperto cù PVC d'altu materiale, apposta per evità i raghji ultravioletti.À u turnu, ghjoca u rolu di l'insulazione di u sonu è l'insulazione di u calore.

 Vantaggi di i trè persiane a rulli più venduti di UNITEC

Chì sò i vantaghji di i persiane roller in PVC?

A so funzione hè di furnisce a privacy massima per ogni spaziu, ponu isolà cumplettamente a luce esterna, è sò assai forti.Sò ancu faciuli di pulizziari è stallà.Perchè u so disignu permette à u tessulu per esse arrotolatu è mantene ammucciatu, altri vantaghji ùn piglià micca troppu spaziu.A so manipulazione hè assai sèmplice, perchè pò esse fatta manualmente tirà una catena, o pò esse fatta in autumàticu cù un telecomando chì permette di alzà è calà, è ponu esse motorizzati.

 

Cumu sceglie persiane persiane per a mo casa?

Pudete aduprà qualsiasi di i nostricortina oscurantemudelli per decorate appartamenti, case, uffizii, spazii.Prima, senza ignurà u stilu à seguità, definisce u tipu d'illuminazione naturale per esse rializatu per ogni ambiente.Sò una bona scelta per i posti di divertimentu chì generalmente anu schermi digitale.Quandu vulete chì a luce naturale entre in una parte di u ghjornu è 100% dim un altru ghjornu, u sistema di doppia ceca hè una bona scelta.

 Amparate nantu à i persiane a rulli oscuranti è amparà à sceglie

Chì culore hà a tenda a rulli oscurante ?

Prima di tuttu, persiane roller anu 4 qualità diffirenti.Ogni qualità hà un culore sfarente.UNITEC pò persunalizà i culori

 

Chì ghjè u megliu tissutu di l'ombra?

Tra i nostritissu per stores oscurantis, a megliu qualità hèTende a rulli oscuranti in PVCe persiane a rulli oscuranti in poliester.

 

Chì ghjè u tessulu d'ombra più prezzu?

In termini di qualità è prezzu,persiane a rulli oscuranti in poliesteresò una bona scelta, l'unica funzione hè chì hè visualizata solu in biancu.A seconda opzione ecunomica hè a serie URB81.Hà decine di culori per sceglie.

 

 Tessuti di prutezzione di u sole, i nostri tende a rulli persunalizati

Chì sò i vantaghji di i tessuti di u sole?

Utissu pour stores à roulettes à protection solairepermette à a luce naturale di passà senza trascuratà a visione.Durante u ghjornu, furnisce a privacy bluccà a visibilità interna.U so sistema di rulli rende più praticu è faciule d'utilizà.Sò ancu versatili perchè ponu adattà à ogni ambiente, soprattuttu in decoru mudernu induve dominanu grandi finestri.Puderanu esse cumminati cù cortini tradiziunali chì combina stili diffirenti, o pudete sceglie atenda a rullo a doppia stratasistema,chì ponu aduprà dui tessuti cù caratteristiche diffirenti per prufittà di e so proprietà diverse.

 

Chì culore hà u tela di u sunscreen?

I culori dispunibili dipendenu da a qualità scelta.I culori ponu ancu esse persunalizati.

 

 

Chì ghjè a larghezza massima di u tela di u sunscreen?

A larghezza massima hè di 3 metri.

 

Cumu pulisce i tessuti di persiane a rulli di u sole?

A pulizziari hè assai simplice, pudete aduprà un pannu seccu o un cullettore di polvera senza frettu troppu.

 

Chì ghjè u tessulu di u sunscreen u più prezzu ?

In termini di qualità è prezzu, a serie URS30 di UNITEC diTessuti per tende a rulli protettivisò i più faciuli di ottene.Sè avete bisognu di una qualità eccellente in diversi culori, hè cunsigliatu di utilizà sunscreens d'alta qualità.

 

Chì ci hè a megliu qualità di u tessulu di persiane di u sole?

Se vulete tessuti d'alta qualità, a versione premium di sunscreen hè a megliu scelta.

 

Le tissu de protection solaire permet-il de passer la lumière ?

Siccomu permette a luce diretta di u sole, pudete coordinà l'illuminazione di u spaziu.Fornisce a privacy interna solu durante u ghjornu, perchè l'esternu hà una bona visibilità.Fornite diverse porosità (1%, 3%, 5%, 10%)

 

 

 persiane a rulli zebra di protezione solare

Vantaggi di i persiane a rulli Zebra

Diversi cuntrollu di luminosità

Tenda a rullo zebras anu strisce, chì vi permettenu di avè una forte versatilità à a luce diretta di u sole o chì impediscenu a luce di u sole.

 

Chì sò i cechi di zebra / eclissi?

Stu tipu di cortina hè custituitu da una tela composta da alternantebande opache e traslucide.Queste bande permettenu u cuntrollu di a luce da l'esternu, ottenendu cusì u duppiu effettu di a bughjura è a luce (eclipse).

 

Chì culore hà a tenda a rulli zebra ?

Hè dispunibule in quattru culori populari: champagne, argentu, legnu è neru.I culori ponu ancu esse persunalizati.

 

Chì ghjè a larghezza massima di u tela duo?

A larghezza massima hè di 3 metri

 

Cumu pulisce i persiane di zebra?

A pulizia hè assai simplice, pudete aduprà un aspiratore manuali o aria compressa per caccià a polvera senza lavà i denti.Ùn aduprate micca solventi o materiali abrasivi chì ponu dannà a tela.Se appare macchie, puliteli cù una spugna immersa in sapone è acqua cù detergente neutru o sapone.Risciacquate cù l'acqua per unfold a cortina è lasciate secca completamente.

 Store à roulettes Zebra sans tiroir

Chì sò i beneficii di i tessuti persiane zebra?

Stu tipu di cortina permette dui metudi di illuminazione in un solu sistema.A striscia traslucida permette di passà a luce, mentre chì a striscia culurata l'impedisce parzialmente.Fornite una bona estetica è mudernità per ogni ambiente.

 

U persiana à rulli zebra permette a luce di passà?

Iè, grazia à a striscia traslucida, pò lascià passà a luce esterna.


Tempu di post: 31-mar-2021

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06