Cumu sceglie sfumature di tela per u culore di a finestra?

Vive l'esperienza di cumprà persiane è cortini fatti à misura

Cliccà on www.unitecblinds.com hè equivalente à fà una compra rapida è sicura chì porta bellezza, stile è prutezzione di u sole à a casa o l'uffiziu.Versatilità in u so stile guarantisci in tutti i cumpunenti dipersiane e tende su misura, è a rapidità di consegna sò i vantaghji chì distinguenu UNITEC Textile.

Ùn hè micca necessariu di abbandunà a casa o l'uffiziu per vestisce i finestri cù u stilu più funziunale è flattering.UNITEC Textile offre l'esperienza più cunfortu è cumpetitiva di u mercatu è, soprattuttu, hè adattatu à i desideri di i clienti.

cumprà persiane è cortini su misura

Cumu sceglie sfumature di tela per u culore di a finestra?

Un fabricatore stabilitu di tessuti per persiane dapoi u 2002

Se vulete trasfurmà u vostru salottu in un cinema in casa, hè faciule!Scopre cumu creà l'ambiente perfettu cùsfumature di tela per a finestraè gode di i vostri filmi preferiti cum'è mai prima.

A logistica di a consegna in casa hè sistematizzata in modu chì u cliente riceve u so ordine in una media di trè à sette ghjorni è principia à gode, da u primu ghjornu,persiane e tende su misuraè una garanzia di cinque anni nantu à i miccanismi, l'accessori è i pezzi di ricambio.

UNITEC tracks each order, thanks to a team of professionals that offers support at all stages of the purchase: from the time the customer chooses to the time it is installed. Both with the tutorials on the web and in the Customer Service (cs1@unitectex.com) there are no questions left unanswered.

Ti piace à fighjà i filmi in casa, ma ti disturba a luce chì passa da i finestri ?

parasole-finestra senza filu

Puderanu esse a suluzione perfetta per creà una atmosfera di cinema in u vostru salottu.Scuprite cumu sceglite i sfumature di tela ghjustu per i Tessuti di finestra è cumu si usanu per gode di i vostri filmi preferiti cum'è mai prima.

Principiu di collocazione di sfumature di tela per a finestra:

1.A cortina grisa di gasa bianca hè una scelta più versatile;

 

2.Cortini di culore solidu cà mudelli, i mudelli sò più faciuli di cuncurrenza;

 

3.U culore di a cortina pò esse cù u culore principale o culore auxiliariu di u spaziu;

 

4.Pudete cunsiderà cortina di finestra è altri mudelli.

Cortina grigia abbinata basica:

Grigiu in a dicurazione di a casa hè un culore universale, pò esse appiicatu à a maiò parte di stili, a maiò parte di u culore di casa, ùn importa ciò chì u mobili di culore compru, chì u muru di culore, in fondu, a cortina di gasa bianca pò esse appiicata.

Muri scuri, sceglite cortini di luce: ​

Ùn ci sò parechje famiglie chì spazzola pittura di u muru scuru, è ancu s'ellu ci sò, sò di solitu mura di fondo di spazzola chì ùn sò micca spessu cuntattate.Ma s'è a vostra casa hè solu bisognu di chjappà cortini nantu à un muru scuru, ricordate di sceglie un culore chjaru, in particulare un picculu appartamentu.

Muru chjaru + pavimentu scuru, sceglite sfumature di tela chjaru per a finestra: ​

A maiò parte di e case di famiglia sò pareti di luce, è a terra hè generalmente più scura di u culore di u muru.In questu casu, sceglite cortini di luce.Hè nutate chì quandu i cortini è i mura sò culori chjaru, ùn significheghja micca u stessu culore, è i cortini ponu creà un sensu di ghjerarchia cumminendu diversi culori di luce è scuru.

Muru di culore chjaru + pavimentu di culore chjaru:​

Curtains per truvà un culore currispundente: quandu u muru è a terra sò di culore chjaru, a cortina hè diventata u più grande culore decorativu in un spaziu, è l'scelta di culore hè assai, pò esse prufonda o ligera.Una di e tecniche più sèmplice hè di truvà un culore currispundente (vale à dì, truvà un culore chì eccu cù l'altri mobili in u spaziu), in modu chì tuttu u spaziu hè cunnessu senza clutter.

Chì aspetta per campà dinò ?


Tempu di Postu: Nov-08-2023

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06