Formule di collocazione di culore cieco per oscuramentu di a stanza|Cumu sceglie u culore di a tenda

Vive l'esperienza di cumprà persiane è cortini fatti à misura

Cliccà on www.unitecblinds.com hè equivalente à fà una compra rapida è sicura chì porta bellezza, stile è prutezzione di u sole à a casa o l'uffiziu.Versatilità in u so stile guarantisci in tutti i cumpunenti dipersiane e tende su misura, è a rapidità di consegna sò i vantaghji chì distinguenu UNITEC Textile.

Ùn hè micca necessariu di abbandunà a casa o l'uffiziu per vestisce i finestri cù u stilu più funziunale è flattering.UNITEC Textile offre l'esperienza più cunfortu è cumpetitiva di u mercatu è, soprattuttu, hè adattatu à i desideri di i clienti.

stanza-oscurità-ceca

Formule di collocazione di culore cieco per oscuramentu di a stanza|Cumu sceglie u culore di a tenda

Un fabricatore stabilitu di tessuti per persiane dapoi u 2002

Ogni famiglia serà paragunata cù altre famiglie, se vai in casa di l'altri per ghjucà, vede a casa di l'altri.stanza scura ciechisò assai boni, vultà in casa per vede u so propiu cortini in casa, istantaneamente sentu sensu assai bruttu, u seguitu vi darà una introduzione dettagliata à u culore di a cortina chì currisponde à a formula di u culore di a cortina cumu sceglie.

A logistica di a consegna in casa hè sistematizzata in modu chì u cliente riceve u so ordine in una media di trè à sette ghjorni è principia à gode, da u primu ghjornu,persiane e tende su misuraè una garanzia di cinque anni nantu à i miccanismi, l'accessori è i pezzi di ricambio.

UNITEC tracks each order, thanks to a team of professionals that offers support at all stages of the purchase: from the time the customer chooses to the time it is installed. Both with the tutorials on the web and in the Customer Service (cs1@unitectex.com) there are no questions left unanswered.

Cunsiglii per l'abbinamentu di u culore cieco per scurisce a stanza:​

persiane cù cortina

Curtain culore di cumminzioni formula blu + biancu = calore, blu + aranciu = mudernu, naturali giallu + verde = naturali.

1. Blu + biancu: Calore

Blue dà a ghjente un sintimu calmu è nobili, a storia di u jazz, da a ghjente infatuata pensa à "blues".Micca tutte e gemma blu, ma u toccu finale, veramente attivate a vita, perchè a vita di a cucina hà una dinamica, è u tonu blu aiuta à creà una atmosfera tranquilla, a cucina decorata cù effettu blu hè megliu.Sicondu a psiculugia di u culore, vede più blu farà a ghjente stabile emotivamente è pensa più raziunale.U biancu frescu è impeccabile face chì a ghjente si sente assai libera è larga, è u spaziu di vita pare esse apertu è còmode cum'è a natura di u mare è u celu.

2. Blue + Orange: Modern

A cumminazzioni di culori basati nantu à u turchinu è l'aranciu riflette l'intersezzione di mudernu è tradiziunale, anticu è mudernu, è crea una sensazione visuale di u gustu realistu è retro.Sti dui culori ponu dà u spaziu una nova vita.A superficia di a resina hè fatta di una cola, cunnisciuta ancu com'è materiale polimeru, chì hè una grande classificazione.Stu tipu hè assai impermeable, è l'umidità ùn penetra micca in i muri, hè isolatu è impermeable, hè avà un wallpaper di u salottu populari.

3. Giallu naturali + verde: naturali

U giallu chjaru hè un culore frescu è teneru chì rapprisenta a gioia di a nova vita.U fruttu verde hè un tonu calmu chì pò neutralizà a sensazione luminosa di u giallu, è stu metudu di cungruenza di culore hè assai adattatu per i ghjovani coppie.

Comu sceglie a stanza chì scurisce u culore cieco:​

1. L'scelta di u culore generale di a cortina pò esse selezziunata secondu e diverse funzioni di a stanza, a cortina di u dormitoriu pò sceglie una cortina scura cù un effettu d'evitazione di luce, chì pò prutege a privacy di u pruprietariu di casa è aiutanu à dorme.

2. Riguardu à a privacy di a stanza di a stanza, a natura aperta di u salottu ùn hè micca cusì strettu cum'è i requisiti di i cortini di u dormitoriu, l'scelta di cortini di u salottu hè più per fà qualchì embellishing per a decorazione di casa.In a decorazione di u stilu mudernu, u culore è u stilu di a cortina di u salottu deve esse assuciatu cù u sufettu di tela in u salottu, utilizendu un tela di cuttuni di canapa o poliester.

Chì aspetta per campà dinò ?


Tempu di Postu: Nov-04-2023

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06