Vive l'esperienza di cumprà persiane è cortini fatti à misura

Vive l'esperienza di cumprà persiane è cortini fatti à misura

Cliccà on www.unitecblinds.com hè equivalente à fà una compra rapida è sicura chì porta bellezza, stile è prutezzione di u sole à a casa o l'uffiziu.Versatilità in u so stile guarantisci in tutti i cumpunenti dipersiane e tende su misura, è a rapidità di consegna sò i vantaghji chì distinguenu UNITEC Textile.

Ùn hè micca necessariu di abbandunà a casa o l'uffiziu per vestisce i finestri cù u stilu più funziunale è flattering.UNITEC Textile offre l'esperienza più cunfortu è cumpetitiva di u mercatu è, soprattuttu, hè adattatu à i desideri di i clienti.

cumprà persiane è cortini su misura

Acquistu di persiane è tende su misura da UNITEC Textile

Un fabricatore stabilitu di tessuti per persiane dapoi u 2002

Cù 20 anni di sperienza in a cummercializazione di tessili è dieci cum'è pioniere in a vendita di persiane è tende su misura, persiane a rulli, tende, veneziane, pannelli giapponesi, lamelle verticali, e zanzariere, UNITEC Textile hè un fabricatore stabilitu chì mette à a disposizione di u cliente una larga gamma di culori è disinni chì pudete selezziunà è cumprà comodamente davanti à u vostru urdinatore è installate dopu senza l'aiutu di terze parti.Cusì faciule, veloce è sicuru.

A logistica di a consegna in casa hè sistematizzata in modu chì u cliente riceve u so ordine in una media di trè à sette ghjorni è principia à gode, da u primu ghjornu,persiane e tende su misuraè una garanzia di cinque anni nantu à i miccanismi, l'accessori è i pezzi di ricambio.

UNITEC tracks each order, thanks to a team of professionals that offers support at all stages of the purchase: from the time the customer chooses to the time it is installed. Both with the tutorials on the web and in the Customer Service (cs1@unitectex.com) there are no questions left unanswered.

Stile è ecunumia

persiane e tende su misura

I categurie di prudutti tessili UNITEC (persiane e tende su misura,tessuti per tende a rulli,tela di sunscreen, tissu per persiane verticale, ètissu per persiane zebra) sò offerti in una larga gamma di culori è stili, furnisce diversi gradi diprutezzione di u soleè adattà à diversi ambienti.Da i tessuti più tecnichi è innovativi à i classici chì portanu glamour è intimità, ce n'è per tutti i gusti, bisogni è tasche.Sconti, prumuzioni, cuncorsi, è diversi metudi di pagamentu è di finanziamentu adattanu à e pussibilità di tutti.

Calculate u vostru budgetu ORA è rinnuvà a vostra cullezzione di tessuti

À l'avanguardia di a tecnulugia è a ricerca in novi cumpunenti tessili perpersiane e tende su misura, offre qualità è durabilità è si adatta à e novi tendenzi in a decorazione è u disignu.Ville, ristoranti, barche, scole, case, uffizii publichi è privati, è grandi strutture cunnoscenu digià l'esperienza di shopping persunale, interattiva è adattata di UNITEC Textile.

Chì aspetta per campà dinò ?


Tempu di Postu: 24-Sep-2022

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06