Rinnuvà i vostri spazii per inizià novi cicli cù persiane roller

Ci sò prubabilmente situazioni infinite chì facenu assai difficiuli per noi di mantene l'ordine è a dicurazione in a nostra casa, a decorazione di l'internu èpersiane a rulli... s'ellu si tratta di zitelli, animali domestici, una vita veloce o altri fattori chì facenu chì a nostra casa ùn sia più còmoda à fighjà, chì spessu affetta u nostru umore.

persiane a rulli

Sè questu hè u vostru casu, pudete pruvà una rinuvazione chì ùn solu embellisce a vostra casa, ma implica ancu un cambiamentu di ciclu, un novu principiu per voi è per l'altri.I rivestimenti di a finestra sò a parte impurtante è essenziale prima, cum'èpersiane a rulli, persiane verticali, persiane zebraeccetera.

 

Cum'è una manera di principià un cambiamentu, pudete principià per sbarazzà di tuttu ciò chì ùn aduprate micca, sia da dà ciò chì avete sempre tenutu, crede chì un ghjornu l'avete aduprà, sia mettendu in vendita.

 

A listessa azzione di sbarazzà di certe cose materiali, pudete turnà in un ritu di liberazione, per "lascià e cose scorri".In questu modu, scumesserete per una casa o un spaziu minimalista, chì genera una prufundità maiò è una pulizia visuale in i spazii.
L'imprenditrice giapponese Marie Kondo sapi assai bè, chì hè diventata famosa per a serie Netflix cù u so metudu "KonMarie", per urganizà è mantene i posti in armunia.

Pianificazione

Dopu à sta prima tappa, vene a pianificazione di u vostru interior design èpersiane di finestra.Per questu ci vole à pensà à quale sensazione vulemu ottene in un certu spaziu, è cumu pudemu fà a decorazione cuntribuisce à questu.
Se vulemu sentu calmu, hè megliu avvicinà toni neutri o culore di legnu.Pudemu ancu decorate cù culori simili chì creanu armunia o rilassazione, cum'è verde, teal è blu.
Un'altra opzione - secondu ciò chì vulete ottene - hè di decorate un spaziu induve un culore chjaru prevale, è hè cumplementatu cù dui culori supplementari, chì dà cuntrastu à i spazii.Per esempiu, ponu esse pareti bianchi o cortini, cù tocchi di blu o gialli in u mobili o altri elementi.
Sicondu a sensazione chì vulete ghjunghje, a vostra dicurazione pò esse basatu nantu à i culori, o in certi tipi di ambienti, cum'è: ecologicu, minimalista, giapponese, vintage, romanticu o altri.
Per fà questu, pudete fà un pianu cù u restu di l'abitanti di a casa, invitendu à una istanza di participazione famigliali.
L'idea hè chì ogni cambiamentu chì prupone hè accumpagnatu da un prucessu internu chì permette chì e cose novi entre in a vostra vita è quella di e persone intornu à voi.


Tempu di post: 23-May-2022

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06