Roller Shades è finestri, un equipamentu chì ùn deve micca falla

Sceglite i sfumaturi di rulli curretti per ogni tipu di finestra

 

Hè assai impurtante chì prima di cumpràsfumature a rullianalizà chì tipu ditissu per tende à rulliseria a megliu opzione per quellu tipu di finestra, postu chì per via di l'entrata di luce o di a manera chì si apre, puderete sceglie i sfumature di roller più convenienti.

parasole a rulli

 

Eccu alcuni cunsiglii per sceglie i sfumaturi di rulli curretti:

 

• Per a cucina: Finestre quadrate è sliding, sia à un latu sia in sopra, sò assai cumuni in a cucina, per questu ricumandemu persiane roller, chì anu a capacità di esse guardatu alzendu per chì permettenu à i vostri finestri per esse liberi per u passaghju.di l'aria è serà più sicuru quandu cucini.À UNITEC, vi ricumandemu uparasole a rulli protettivi or Tende a rulli oscuranti in PVC.

 

• Se tenete una finestra assai grande, sentite cunfidendu per mette una cortina longa di tela (i tradiziunali) chì cascanu à u pianu perchè ùn arrubà micca u campu di visione di a finestra.Evite se a finestra hè media o chjuca.

 

• Sè vo avete una finestra vicinu à u tettu chì vi dà una bella vista di i tramonti è di a notte stellata di a vostra cità, vi cunsigliu per circà una volta persiane, ma sta volta in u so modu di schermu o persiane seria una bona. opzione ancu.

 

Allora avà sapete, ùn stà micca solu cù un tipu disfumature a rulliin a vostra casa sana, apprufittate di a larga varietà di mudelli è innamurà di a vostra casa.


Tempu di posta: 07-07-2021

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06