Roller shades black out è architettura muderna

Ci hè una stretta relazione tràParasole a rulliè novi tendenzi in u disignu architettonicu, è si riassume in u cunfortu termale, luminoso è praticu chì solu u Roller System for Shades pò offre à i grandi finestri chì sò custruiti di più in più.

 

L'architettura muderna basa u so stile nantu à u minimalismu, a so caratteristica principale hè a simplicità di e forme è a so decorazione interna.Scappa ornamenti troppu elaborati, barocchi o pomposi.

 parasole a rulli nere

 

In seguitu à questa idea, l'elementu più utilizatu in l'edificazioni novi hè u vetru, più specificamente grandi superfici vetrate per ottene ambienti più brillanti è chjaru.

 

In ogni casu, e case cù finestri di doppia altezza, edifici publichi muderni, ospedali, biblioteche, università è aeroporti spessu anu prublemi quandu sceglienu roller shades.Risolviri cù persiane o persiane diventa una manera tediosa, cumplicata, caru è antiestetica di bluccà u sole.

 

Qualessu tipu di tela risponde à i bisogni di sta architettura?

 

Roller Black Out Shadesrisponde perfettamente à i bisogni di sta architettura:a so cumpusizioni di vinile in fibra di vetru riesce à bluccà u sole à 100%, scurisce completamente l'ambienti è impedisce u passaghju di i raghji UV.Cum'è u Roller Screen Shades pò esse una megliu opzione per quelli chì volenu solu attenuà u sole, chì permettenu u passaghju di a luce, ma prutegge l'internu da u sole è i raghji UV.

 

Ma cumu hè chì i sfumaturi Roller sò più pratichi chè qualsiasi altre sfumature o persiane?A chjave hè in u Sistema Roller perBlack OutèScreen Shades.I sfumaturi sò facilmente rotulati in un cilindru di testa chì occupa un spaziu minimu è hè guidatu da una catena super pratica è ligera.U muvimentu hè assai simplice, ùn hè micca bisognu di alcunu sforzu fisicu, ùn importa micca quantu grande è alta l'ombra sò.Inoltre, pudendu automatizà u so funziunamentu per mezu di una chjave o un telecomando, aprendu o chjusu hè estremamente còmode, passendu da u ghjornu à a notte in un ambiente di grande altitudine hè pussibule.

 

A tecnulugia di uTissu di tende à rulli Black Outs è uTessuti sunscreenin più di u so Roller System rende questi sfumature u cumplementu perfettu per cuntrullà a temperatura di stanze cusì grande, induve l'equipaggiu di termoregulazione ùn hè micca abbastanza.Roller Screen è Black Out Shades anu a capacità di mantene a freschezza in tempu caldu è di mantene u calore durante l'invernu, aiutendu à ottimisà u cunsumu d'energia di i dispositi di climatizazione.

 

Roller shades ùn sò micca solu funziunali è pratichi per grandi ambienti, accumpagnanu ancu a decoru di design minimalista di l'architettura muderna cù innuvazione, simplicità, sobrietà è eleganza.


Tempu di Post: 23-May-2021

INCHIESTA

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns03
  • sns02
  • sns06